Servicecoördinator Beveiliging

Standplaats: Amersfoort MBO Technische kantoorfuncties Werken bij Uren per week: Vast Niveau: MBO

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Je dag wordt gekenmerkt door de woorden dynamisch en ad hoc. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en onze service monteurs, daarbij verzorg je de planning welke door inkomende storingen nog wel eens kan wijzigen door de dag heen en zorg je dat de monteurs met de juiste materialen op pad gaan. Je ondersteunt daarnaast ook de projectcoördinator en projectleider door administratieve werkzaamheden uit handen te nemen.

Je werkzaamheden

  • Je neemt storingen aan en verwerkt de storingsmelding tot storingsopdracht (serviceorder);
  • Je plant monteurs in en verstrekt de benodigde informatie met betrekking tot de uit te voeren werkzaamheden;
  • Je bestelt en controleert de benodigde materialen;
  • Je monitort de voortgang (kwantitatief) van de werkzaamheden en stuurt zo nodig bij;
  • Je verzorgt de vereiste administratieve werkzaamheden, waaronder de aanmaak van de service-orders;
  • Je verzorgt de adequate invulling van de materiaalbehoefte;
  • Je verzorgt de werkverdeling en planning;
  • Je controleert storingsopdrachten, zoekt vervolg werkzaamheden uit en plant deze in.

Onze verwachtingen

Je hebt van nature een kampioensmentaliteit. Jij doet er alles aan om  de werkvoorbereiding goed op order te hebben, zodat de monteurs aan de slag kunnen en de klant tevreden is.

  • Je weet gemakkelijk te schakelen tussen verschillende werkzaamheden en divers gesprekspartners;
  • Je hebt minimaal een MBO niveau 4 met relevante opleiding elektrotechniek of ICT;
  • Je hebt grote affiniteit met zwakstroom en beveiligingsinstallaties;
  • Je hebt ervaring in een service gerichte functie;
  • Je vindt deadlines en ad-hoc werkzaamheden geen probleem en kan hier goed mee om gaan;
  • Je bent altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant;
  • Je bent flexibel ingesteld;
  • Je bent klantgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je bent zelfstandig en accuraat.

En bovenal staat collegialiteit centraal. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en klaar te staan om elkaar te helpen.

De juiste man (of vrouw) op de juiste plaats; wij zijn altijd op zoek naar de beste match tussen organisatie en persoon. Onze focus ligt op een samenwerking voor de lange termijn. Ben jij geschikt voor deze functie, maar voldoe je toch niet helemaal aan het profiel? Voel je altijd vrij om contact met ons op te nemen om jouw mogelijkheden binnen Lomans te bespreken.

Wat mag je van ons verwachten

Naast een passend salaris en goed werkgeverschap bieden wij meer. Samen zijn wij Lomans en daarom vinden we het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

  • Denk hierbij naast gezellige collega’s ook aan;
  • Een breed opleidingsaanbod waardoor jij de kans krijgt je te ontplooien;
  • Naast het leren door opleidingen investeren we veel in persoonlijk ontwikkeling;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden;
  • Het fit & vitaal plan helpt je om nu en  in de toekomst gezond aan het werk te zijn;
  • Goede pensioenopbouw, voldoende vakantie- + ADV dagen;En dát maakt Lomans als werkgever uniek!
Het sollicitatieproces
  • Solliciteren

  • Telefonische kennismaking

  • Koffiegesprek

  • Voorwaarden-gesprek

  • Contractvoorstel

  • Eerste werkdag

Vragen over deze vacature?

Wij beantwoorden ze graag!
Neem contact met ons op via telefoon of e-mail:

Solliciteer nu op deze functie

Past werken én leren binnen Lomans bij jou?

Wij nodigen jou en je ouders / verzorgers graag uit voor een persoonlijke kennismaking!

Bekijk de Academy
Lomans