Projectcoördinator brandmeldinstallaties
Voor onze vestiging in Amersfoort zijn wij op zoek naar een projectcoördinator brandmeldinstallaties. In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het coördineren van alle werkzaamheden binnen het team, zodat de uitvoering op rolletjes loopt. Ben jij de juiste persoon voor deze rol? Dan horen we graag van je!
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Elke dag is anders. Afhankelijk van het soort werk (uitbreiding, service of onderhoud) en klant realiseer je samen met je team het beste eindresultaat door je werk daarop in te richten. Je werkt nauw samen met je projectleider en pakt als een spin in het web van begin tot eind alle werkzaamheden op, zodat de montage en uitvoering vlekkeloos verloopt. Coördineren van de informatie en verschillende werkzaamheden dragen bij aan een succesvol project of afhandeling van de storing. Je calculeert, bestelt materiaal, bedenkt slimme oplossingen en onderhoudt contact met klanten, leveranciers en monteurs. Dit zorgt voor een gevarieerde job met veel uitdaging!
Je werkzaamheden
In de toekomst komen hier de beoordeling van de rapportages en het voorbereiden van certificeringen bij. Tevens alle werkzaamheden die voortvloeien uit het onderhoud van de installaties.
Onze verwachtingen
Wij verwachten van al onze medewerkers een kampioensmentaliteit. Dit houdt onder andere in dat de klant voorop wordt gesteld en we ons houden aan onze beloftes. Afspraak is afspraak. We gaan conflicten niet uit de weg, maar lossen deze op. We helpen en stimuleren elkaar en wachten niet af, maar gaan over tot actie! Hiermee bouwen we samen aan een professioneel lerende organisatie. Daarnaast voldoe je aan het volgende:
- Je weet gemakkelijk te schakelen tussen verschillende projecten en diverse gesprekspartners;
- Je hebt minimaal MBO niveau 4 met relevante opleiding elektrotechniek;
- Je hebt grote affiniteit met zwakstroom en brandmeldinstallaties;
- Je bent in bezit van een geldig VCA-certificaat;
- Je hebt enkele jaren ervaring in de werkvoorbereiding binnen de utiliteit;
- Je vindt deadlines en ad-hoc werkzaamheden geen probleem en kan hier goed mee om gaan;
- Je bent altijd op zoek naar de beste oplossing voor de klant;
- Je bent flexibel ingesteld;
- Je bijt je graag ergens in vast tot je de beste oplossing gevonden hebt;
- Je staat open voor innovaties en past deze waar mogelijk toe.
De juiste man (of vrouw) op de juiste plaats; wij zijn altijd op zoek naar de beste match tussen organisatie en persoon. Onze focus ligt op een samenwerking voor de lange termijn. Ben jij geschikt voor deze functie, maar voldoe je toch niet helemaal aan het profiel? Voel je altijd vrij om contact met ons op te nemen om jouw mogelijkheden binnen Lomans te bespreken.
Wat mag je van ons verwachten
Naast een goed passend salaris en goed werkgeverschap bieden wij meer. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en klaar te staan om elkaar te helpen. Samen zijn wij Lomans en daarom vinden we het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan. Denk hierbij naast gezellige collega’s ook aan:
- Breed opleidingsaanbod
- Diverse doorgroeimogelijkheden
- Fit en vitaal programma
- Goede pensioenopbouw en voldoende vakantiedagen
- Een gezellige bar voor een wekelijkse afsluiting
Het sollicitatieproces
-
Solliciteren
-
Telefonische kennismaking
-
Koffiegesprek
-
Voorwaarden-gesprek
-
Contractvoorstel
-
Eerste werkdag