P&O Adviseur

Ben jij de P&O Adviseur die onze ambities nastreeft en samen met het team onze organisatie naar een hoger niveau tilt? Wij zijn op zoek naar een gedreven en enthousiaste collega!

Standplaats: Amersfoort Uren per week: 32-40 uur Niveau: HBO

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Het is maandag. Samen met je collega’s van het P&O team start je de dag, hoe was je weekend? Genoten van het weer? Daarna beginnen jullie met de weekstart. Er starten vandaag een aantal nieuwe medewerkers, leuk! Samen lopen jullie de introductieweek nog even goed door. Met het P&O team ben je verantwoordelijk voor het totale P&O proces en alle aspecten die daarbij komen kijken. Of het nu gaat om werving en selectie, verzuimbegeleiding, lopende projecten, beleidszaken, organisatiewijzigingen of personeelsmutaties. Als P&O Adviseur ben je momenteel intensief bezig met een aantal lopende projecten waarbij teamontwikkeling centraal staat. Na de lunch bereid je een loopbaanontwikkelingsgesprek voor die gepland staat en later op de middag heb je ruimte om je personeelsmutaties te verwerken. Morgen staat je wekelijkse overleg met de Manager P&O gepland en hiervoor draai je de laatste rapportages uit zodat jullie morgen verder kunnen met de procesoptimalisatie van het P&O team.

Je werkzaamheden

In de rol van P&O Adviseur lever je een actieve bijdrage aan onze innovatieve, duidelijke en toekomstbestendige P&O strategie welke integraal onderdeel is van de bedrijfsstrategie van Lomans. Je adviseert en ondersteunt de klantenteam managers en collega’s op P&O beleid. Je weet dan ook de P&O strategie te vertalen naar concrete doelstellingen en acties.

Tot je werkzaamheden behoren onder andere:

  • Teamontwikkeling, sparringpartner voor onze klantenteammanagers, projectleiders en adviseurs door middel van o.a. coaching;
  • Je denkt mee in de ontwikkeling, update en implementeert HR-beleid en HR-instrumenten. Vervolgens ben je ook verantwoordelijk voor het uitdragen van dit beleid;
  • Je draagt bij aan de strategische visie van de organisatie door het operationeel plan op te stellen samen met het team en Manager P&O;
  • Uitvoering en vertaling naar P&O advies en acties die bijdragen aan de realisatie van doelstellingen van de organisatie;
  • Je bent verantwoordelijk voor verzuimpreventie en ons Fit & Vitaal programma;
  • Je houdt je continu bezig met in-, door en uitstroom, de juiste medewerker op de juiste plek;
  • Je houdt zelf trends en rapportages bij en communiceert deze aan het Management Team
  • Als P&O Adviseur bij Lomans is je doel om een werkomgeving te creëren waarin medewerkers voortdurend worden gestimuleerd om zich te ontwikkelen en hun prestaties te verbeteren in welke functie dan ook;
  • Je draagt zorg voor een optimale personeelsbezetting en werkt actief mee aan, of initieert recruitmentactiviteiten;
  • Je levert een actieve bijdrage aan verbetersessies om de organisatie verder te brengen;

Onze verwachtingen

 

Wij verwachten van al onze medewerkers een kampioensmentaliteit. Dit houdt onder andere in dat de klant voorop wordt gesteld en we ons houden aan onze beloftes. Afspraak is afspraak. We gaan conflicten niet uit de weg, maar lossen deze op. We helpen en stimuleren elkaar en wachten niet af, maar gaan over tot actie! Hiermee bouwen we samen aan een professioneel lerende organisatie. Daarnaast voldoe je aan het volgende:

  • Een afgeronde HBO-opleiding in de richting van P&O;
  • Tenminste 3-5 jaar werkervaring in de functie van P&O adviseur;
  • Je bent iemand die niet wegloopt van een baan vol uitdagingen;
  • Je weet goed prioriteiten te stellen en bent een echte verbinder;
  • Je bent open, aanspreekbaar en zichtbaar voor de organisatie;
  • Je hebt ervaring mét en krijgt energie van het begeleiden van optimalisatie- en verandertrajecten;
  • Je bent sterk in het oplossen van zowel tactische als operationele vraagstukken;
  • Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op HR-gebied en weet deze te vertalen naar de organisatie.

De juiste man (of vrouw) op de juiste plaats; wij zijn altijd op zoek naar de beste match tussen organisatie en persoon. Onze focus ligt op een samenwerking voor de lange termijn. Ben jij geschikt voor deze functie, maar voldoe je toch niet helemaal aan het profiel? Voel je altijd vrij om contact met ons op te nemen om jouw mogelijkheden binnen Lomans te bespreken.

Wat mag je van ons verwachten

Naast een goed passend salaris en goed werkgeverschap bieden wij meer. Samen zijn wij Lomans en daarom vinden we het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.
Denk hierbij naast gezellige collega’s ook aan:

  • Een enthousiast team waarin jouw input zeer wordt gewaardeerd;
  • Breed opleidingsaanbod;
  • Laptop/tablet en telefoon van de zaak;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden;
  • Fit en Vitaal programma;
  • Goede pensioensopbouw en voldoende vakantiedagen;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden binnen het team;
  • Wekelijkse afsluiting in onze eigen kroeg.
Het sollicitatieproces
  • Solliciteren

  • Telefonische kennismaking

  • Koffiegesprek

  • Voorwaarden-gesprek

  • Contractvoorstel

  • Eerste werkdag

Vragen over deze vacature?

Wij beantwoorden ze graag!
Neem contact met ons op via telefoon of e-mail:

Solliciteer nu op deze functie

Past werken én leren binnen Lomans bij jou?

Wij nodigen jou en je ouders / verzorgers graag uit voor een persoonlijke kennismaking!

Bekijk de Academy
Lomans