Officemanager m/v

Voor onze vestiging in Amersfoort zijn wij op zoek naar een officemanager! Iedereen is blij als jij er bent, want als jij op kantoor bent weten we zeker dat alles op rolletjes loopt. Herken jij jezelf hierin? Lees snel verder en solliciteer direct!

Standplaats: Amersfoort Overige kantoorfuncties Uren per week: Minimaal 32 uur Niveau: HBO

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Elke dag is anders! ’s Morgens start je de dag met een lekkere kop koffie of thee en check je de laatst ingekomen mails. Je opent de agenda van de Algemeen Directeur en checkt of alle voorbereidingen zijn getroffen voor de presentatie die hij ’s middags gaat geven. Aan het einde van de ochtend heb je overleg over het organiseren van het jaarlijkse evenement voor onze klanten. Je neemt hierin zoals altijd een coördinerende rol aan en draagt zorg dat de te nemen acties worden uitgevoerd. Na de lunch zorg je dat alles gereed is en klaarligt voor de presentatie. Zelf hoef je hier niet bij aanwezig te zijn, dus jij kunt mooi door naar je wekelijks overleg met de Manager P&O. Haar ondersteun je veelal operationeel om beleidsmatige onderwerpen te implementeren in de organisatie. Vandaag leg je de laatste hand aan ons vernieuwde bedrijfsreglement. Voordat je richting onze kroeg gaat voor de vrijdagmiddagborrel loop je nog even langs de directeur. Je herinnert hem aan de afspraken van komende maandagochtend en stemt nog wat zaken af. Met een voldaan gevoel sluit je samen met je collega’s de week af.

Je werkzaamheden

Vanuit je rol als officemanager werk je mee aan onze ambitie: samen bouwen aan een professioneel lerende organisatie. Je bent nauwkeurig, integer en resultaatgericht en je draagt bij aan een goede sfeer en samenwerking binnen de organisatie. Je bent de vliegende keep op kantoor, waardoor jouw takenpakket zeer divers is. Je hoofdtaak is het ontzorgen van de Algemeen Directeur en het managementteam. Daarnaast houd je je bezig met uiteenlopende taken en ondersteunende werkzaamheden op het gebied van Marketing en Communicatie, Personeelszaken en Facilitaire zaken. Je fungeert als zelfstandige spil in de organisatie en hebt belangrijke verantwoordelijkheden. Je functie is uitvoerend, organisatorisch en initiërend van aard. Ook geef je operationeel leiding aan twee collega’s in de functie van directie assistent.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
• Proactieve ondersteuning van de Algemeen Directeur op secretarieel gebied, zoals beheer van agenda's en mailboxen en het voorbereiden van afspraken en presentaties;
• Voorbereiden, notuleren en uitwerken van (MT) vergaderingen;
• Ondersteuning bieden aan P&O met de uitwerking, opmaak en toepassing van beleidsmatige stukken;
• Het voorbereiden en organiseren van bijeenkomsten, beurzen, evenementen en uitjes;
• Je werkt nauw samen met Marketing en draagt zorg voor de continuïteit van communicatie uitingen en het bewaken van de huisstijl;
• Zorgdragen voor alle facilitaire zaken op kantoor;
• Operationeel verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en begeleiding van twee collega’s.

Onze verwachtingen

Wij verwachten van al onze medewerkers een kampioensmentaliteit. Dit houdt onder andere in dat de klant voorop wordt gesteld en we ons houden aan onze beloftes. Afspraak is afspraak. We gaan conflicten niet uit de weg, maar lossen deze op. We helpen en stimuleren elkaar en wachten niet af, maar gaan over tot actie! Hiermee bouwen we samen aan een professioneel lerende organisatie. Daarnaast voldoe je aan het volgende:

• Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bijvoorbeeld richting Office management of Schoevers;
• Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en bent communicatief zeer vaardig;
• Je bent representatief, stressbestendig en geeft niet snel op;
• Je hebt een proactieve instelling en vindt het leuk om het initiatief te nemen;
• Je bent een kei in structuur aanbrengen, nauwkeurig werken en het overzicht bewaren.
• Binnen MS Office is niks onbekend voor jou;
• We vinden het belangrijk dat je zelfstandig werkt en sterk bent in plannen en organiseren;

Vanuit jouw rol als officemanager wordt het enorm gewaardeerd als je kritisch bent en als je constructief en actief meedenkt over het verbeteren van onze bedrijfsprocessen!

In ons team staat collegialiteit centraal. Er is tijd om te lachen, goed te overleggen en elkaar te helpen.
De juiste man (of vrouw) op de juiste plaats; wij zijn altijd op zoek naar de beste match tussen organisatie en persoon. Onze focus ligt op een samenwerking voor de lange termijn. Ben jij geschikt voor deze functie, maar voldoe je toch niet helemaal aan het profiel? Voel je altijd vrij om contact met ons op te nemen om jouw mogelijkheden binnen Lomans te bespreken.

Wat mag je van ons verwachten

Naast een goed passend salaris en goed werkgeverschap bieden wij meer. Samen zijn wij Lomans en daarom vinden we het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan. Denk hierbij naast gezellige collega’s ook aan:

  • Breed opleidingsaanbod
  • Diverse doorgroeimogelijkheden
  • Fit en vitaal programma
  • Goede pensioenopbouw en voldoende vakantiedagen
  • Een gezellige bar voor een wekelijkse afsluiting
Het sollicitatieproces
  • Solliciteren

  • Telefonische kennismaking

  • Koffiegesprek

  • Voorwaarden-gesprek

  • Contractvoorstel

  • Eerste werkdag

Vragen over deze vacature?

Wij beantwoorden ze graag!
Neem contact met ons op via telefoon of e-mail:

Solliciteer nu op deze functie

Lomans

Ben jij benieuwd naar Lomans als werkgever?

Kom op 23 mei naar ons kennismakingsevenement!

Lees meer