Marketing Adviseur m/v

Wij zijn op zoek naar een kanjer die onze marketingafdeling naar een hoger niveau kan tillen!

Standplaats: Amersfoort Overige kantoorfuncties Uren per week: Minimaal 32 uur Niveau: HBO

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Vandaag is het maandag en je hebt een drukke week voor de boeg! Eerst koffie!
De zomerbarbecue komt eraan en tijdens dit event geven we zoals gebruikelijk een nieuwe editie van ons personeelsblad, de Lomans@Work, uit. ‘s Ochtends loop je samen met onze communicatieadviseur de laatste artikelen door die geplaatst gaan worden en ga je aan de slag met de vormgeving van het blad. De manager van klantenteam Beheer & Onderhoud loopt snel even langs want zijn inspectie stickers zijn bijna op. Lukt het nog om op tijd nieuwe te bestellen? Tuurlijk! Vervolgens ga je verder met het schrijven van een plan voor een nieuwe campagne en werkt deze uit in een actielijst voor jou en je collega’s. Om kwart over twaalf ga je richting de Arena, waar je met je collega’s luncht en bijpraat.
Na de lunch ga je acties van je to-do lijst strepen, altijd fijn! Social media bericht maken, een belletje naar onze fotograaf om de laatste selectie foto’s voor nieuwe content door te geven, een vacature plaatsen op de website en onze social kanalen, check! Als laatste plan je nog een aantal afspraken in voor het komende event met relaties van Lomans. Zo, de dag zit erop! Lekker naar huis en morgen weer fris aan de start van een nieuwe dag.

Je werkzaamheden

Je bent verantwoordelijk voor alle marketing gerelateerde zaken binnen Lomans. Je weet dat marketing meer is dan alleen een flyer en snapt dat jij de schakel bent waar het allemaal begint. Naast het bekleden van een operationele rol denk je bij alles wat je doet aan onze naamsbekendheid binnen onze branche en bepaal je hoe we onszelf nog sterker in de markt neer kunnen zetten.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Je bent continu bezig om onze marketing te verbeteren, hebt daarbij altijd een langetermijnvisie voor ogen en fungeert op dat gebied als sparringpartner van het Management Team.
  • Je bent zichtbaar in de organisatie, weet precies wat er speelt en wat de momenten en activiteiten zijn waar we marketingtechnisch op in kunnen spelen;
  • Je geeft een goede en creatieve input aan het marketing- & communicatieplan;
  • Je verzorgt de social media;
  • Je verzorgt de redactie van de website, nieuwsbrieven en het personeelsblad;
  • Je bedenkt nieuwe campagnes t.b.v. arbeidsmarktcommunicatie en voert deze uit;
  • Je bewaakt in samenwerking met onze communicatieadviseur de huisstijl en voert deze door in de gehele organisatie;
  • Je hebt een talent voor opmaak en design en weet onze huisstijl feilloos in te passen in alle mogelijke uitingen;
  • Je schrijft creatieve teksten in uitstekend Nederlands;
  • Je onderhoudt contacten met externe relaties/leveranciers;
  • Je bouwt mee aan een nieuw platform voor interne communicatie;
  • Je houdt nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketing in de gaten en signaleert kansen en mogelijkheden;
  • Je organiseert diverse (externe) acties en evenementen.

Je laat je niet leiden door de waan van de dag en pakt de zaken aan die het meeste waarde creëren.

Onze verwachtingen

Wij verwachten van al onze medewerkers een kampioensmentaliteit. Dit houdt onder andere in dat de klant voorop wordt gesteld en we ons houden aan onze beloftes. Afspraak is afspraak. We gaan conflicten niet uit de weg, maar lossen deze op. We helpen en stimuleren elkaar en wachten niet af, maar gaan over tot actie! Hiermee bouwen we samen aan een professioneel lerende organisatie. Daarnaast voldoe je aan het volgende:

  • Je hebt een relevante afgeronde HBO-opleiding richting marketing en/of communicatie;
  • Je hebt uitstekende kennis van social media zoals LinkedIn, Facebook, Instagram en Twitter.
  • Je kunt werken met Adobe Photoshop, Indesign, (basis)kennis van Illustrator is een pre;
  • Je hebt ervaring met Wordpress, Mailchimp en Sharepoint of vergelijkbare programma’s;
  • Je bent zelfstandig, creatief en werkt graag in teamverband;
  • Je beschikt over een vlotte en creatieve pen;
  • Je bent een spin in het web die overzicht weet te behouden en niet schrikt van deadlines;
  • Je hebt een proactieve houding en flexibele instelling;
  • Je bent daarnaast een zorgvuldige procesbewaker.

De juiste man (of vrouw) op de juiste plaats; wij zijn altijd op zoek naar de beste match tussen organisatie en persoon. Onze focus ligt op samenwerking voor de lange termijn. Ben jij geschikt voor deze functie, maar voldoe je toch niet helemaal aan het profiel? Voel je altijd vrij om contact met ons op te nemen om jouw mogelijkheden binnen Lomans te bespreken.

Wat mag je van ons verwachten

Naast een goed passend salaris en goed werkgeverschap bieden wij meer. Samen zijn wij Lomans en daarom vinden we het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.
Denk hierbij naast gezellige collega’s ook aan:

  • Brede ontwikkelmogelijkheden o.a. door ons ruime opleidingsaanbod
  • Diverse doorgroeimogelijkheden
  • Fit en Vitaal programma
  • Goede pensioenopbouw en een ruim aantal vakantiedagen
  • Wekelijkse afsluiting in onze eigen kroeg
Het sollicitatieproces
  • Solliciteren

  • Telefonische kennismaking

  • Koffiegesprek

  • Voorwaarden-gesprek

  • Contractvoorstel

  • Eerste werkdag

Vragen over deze vacature?

Wij beantwoorden ze graag!
Neem contact met ons op via telefoon of e-mail:

Solliciteer nu op deze functie

Lomans

Ben jij benieuwd naar Lomans als werkgever?

Kom op 23 mei naar ons kennismakingsevenement!

Lees meer