Allround Administrateur

Standplaats: Amersfoort Overige kantoorfuncties Uren per week: Vast Niveau: HBO

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Voor de verschillende BV’s ben je verantwoordelijk voor grootboek- en projectadministraties. Je zorgt ervoor dat je van alles op de hoogte bent en dat je midden in de organisatie staat. Je start de week met een kop koffie/thee en overlegt met je collega’s om duidelijke afspraken te maken wie welke prioriteiten op zich neemt. Je hebt een goed beeld van wat de verschillende werkzaamheden zijn en wie wat aan kan. Na de weekstart kan iedereen goed aan de slag.

Gedurende de week ben je bezig met een scala aan werkzaamheden en afstemmingen, zoals het boeken van (memoriaal-)journaalposten en werkzaamheden rond de periodeafsluiting tot en met het analyseren en bewerken van projectadministraties. Je krijgt vragen vanuit de financiële afdeling, maar zeker ook vanuit de rest van de organisatie.

Naast deze reguliere werkzaamheden speel je ook een belangrijke rol in diverse verbeterprojecten op gebied van processen en IT.

Je werkzaamheden

Samen met het financiële team zorg jij voor tijdige en correcte verwerking van fiscale en financiële gegevens, zodat de administratie telkens een getrouw beeld geeft van de werkelijkheid en met deze financiële informatie bijdraagt aan het succes van de organisatie.
Tot je werkzaamheden behoren onder andere:

  • Projectadministratie, facturatie en analyseren;
  • Financiële administratie, grootboek, back-up voor debiteuren en crediteuren;
  • Voorbereiden/opstellen BTW aangiftes en andere belasting gerelateerde zaken;
  • Begeleiding van de dagelijkse processen en de medewerkers binnen het team;
  • Procesverbeteringen zien en oppakken;
  • Periodeafsluiting, assisteren bij maandrapportages, voorbereiding (accountants-)controles.

Onze verwachtingen

Wij werken met de LOMANS kampioensmentaliteit en verwachten die dus ook van jou! Hieronder valt: De klant voorop, afspraak is afspraak, conflicten lossen we op, stimuleren en helpen van elkaar en niet afwachten maar over tot actie! Hiermee bouwen we samen aan een professioneel lerende organisatie. Daarnaast voldoe je aan het volgende:

  • Je hebt een relevante afgeronde HBO-opleiding, bedrijfseconomie of gelijkwaardig met aanvullende opleidingen;
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een allround functie op de financiële administratie van een (projecten)organisatie;
  • Je kunt functioneel leidinggeven aan collega’s op de afdeling;
  • Je hebt kennis van en ervaring met MS Office, daarnaast is ervaring met Navision een pre;
  • Je bent zelfstandig, accuraat en samenwerkingsgericht;
  • Je bent klantgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je bent flexibel ingesteld en hebt een hands-on mentaliteit.

In ons team staat collegialiteit centraal. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en klaar te staan om elkaar te helpen.

Wij zijn altijd op zoek naar de beste match tussen organisatie en persoon, dé juiste persoon op de juiste plaats. Onze focus ligt op een samenwerking voor de lange termijn. Ben jij geschikt voor deze functie, maar voldoe je toch niet helemaal aan het profiel? Voel je altijd vrij om contact met ons op te nemen om jouw mogelijkheden binnen Lomans te bespreken.

Wat mag je van ons verwachten

Naast een aantrekkelijk salaris en goed werkgeverschap bieden wij meer. Samen zijn wij Lomans en daarom vinden we het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

  • Denk hierbij naast gezellige collega’s ook aan:
  • Een breed opleidingsaanbod waardoor jij de kans krijgt je te ontplooien;
  • Naast het leren door opleidingen is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden;
  • Het Fit & Vitaal plan helpt je nu en in de toekomst gezond te werken;
  • Goede pensioenopbouw en veel vakantie + ADV dagen;
  • Mogelijkheid om parttime/flexibel te werken;
  • Een gezellige borrel in ons huiscafé.

En dat maakt werken bij Lomans uniek!

Het sollicitatieproces
  • Solliciteren

  • Telefonische kennismaking

  • Koffiegesprek

  • Voorwaarden-gesprek

  • Contractvoorstel

  • Eerste werkdag

Vragen over deze vacature?

Wij beantwoorden ze graag!
Neem contact met ons op via telefoon of e-mail:

Solliciteer nu op deze functie

Lomans

Ben jij benieuwd naar Lomans als werkgever?

Kom op 23 mei naar ons kennismakingsevenement!

Lees meer